maandag 3 augustus 2009

de beloofde woensdag door samantha

Woensdag 29 juli 2009
En toen gingen we dus weer weg uit Durban naar Kaapstad op 29 juli 2009, mijn verjaardag.
Dat was wel heel bijzonder. En ondanks dat er niet zo heel veel tijd was hebben we ’s ochtends toch nog even mijn verjaardag gevierd. Ze kwamen me een taartje op bed brengen en bij het ontbijt hebben ze nog voor me gezongen.
Daarna moesten we corveeën maar ik mocht niets doen van Mirjam want ik was jarig. Maar ik heb toch geholpen want ik kon het niet maken om lekker te chillen terwijl iedereen aan het werk was, vond ik.
Maar goed daarna gingen we dus naar het vliegveld om met Kulula naar Kaapstad te vliegen. En in het vliegtuig begon de pret pas echt. We hadden verteld dat wij van King’s Kids waren en natuurlijk ook dat er een jarige was. Op een gegeven moment terwijl ik net lekker lag te slapen werd mijn naam omgeroepen en moest ik naar voren komen. Dat was wel grappig ik kreeg een kaart waar alle stewardessen en stewards opgeschreven hadden en een kitkat! Nou ja oké dus ik weer op m’n stoel. Werd ik even later weer naar voren geroepen. Alleen was deze keer iets minder leuk. Ik moest namelijk gaan zitten ik werd geschminkt als een prinsesje! Echt, ik schaamde me kapot toen ik weer terug moest lopen. Ik wilde het er eerst gelijk afwassen maar ik heb het er toch op laten zitten tot we bij de Beautiful Gate waren. Heel grappig, want echt iedereen keek me aan.
Dus toen gingen we met een busje dat bijna uit elkaar viel, maar wel met een hele leuke chauffeur; Ashley, naar Beautiful Gate.
Toen we daar aan kwamen was er niet echt voor ons gekookt al hadden we daar wel op gerekend. Dus aten we brood met rare worstjes. Het ultieme feestmaal!
Na het eten weet ik niet alles meer maar wel dat we teamtijd hadden. Op een gegeven moment moest ik ineens mijn ogen dicht doen en toen had iedereen 1 of 2 ballonnen in hun hand waar positieve dingen over mij op stonden . Echt heel gaaf. En ik kreeg zelfs cadeautjes; een schattig knuffeltje, fudge!, oorbellen en een notitieboekje waar iedereen iets in geschreven had. Echt super lief allemaal. Dus toen gingen we nog even een feestje vieren en daarna gingen we slapen.

Dat was de woensdag,
Liefs Samantha.

1 opmerking:

  1. Hey Samantha
    Leuk hoor om te lezen dat je een leuke verjaardag hebt gehad.'
    Echt super dat we ook een telefoontje van je hebben gehad.
    Nog even en dan ben je weer thuis, wij kijken er naar uit hoor.'
    En zijn erg benieuwd naar al je ervaringen en belevenissen met God in Afrika.

    Liefs Papa en Mama God Bless

    BeantwoordenVerwijderen