dinsdag 21 juli 2009

keeping you up 2 date: Monday

Heeej
We moesten ook vandaag weer vroeg uit bed., want om 9 uur gingen we naar Jeppe High school, dit is highschool voor meiden alleen.
We gingen daar eeen uitnodiging geven voor dinsdag. We deden dit door 1 dans te doen en een promo praatje door Skander en Stephanie.
Wat een orde daar. Iedereen in uniform in rijtjes zitten.
Daarna gingen we tijdens hun pauze met de meiden kletsen en ze tegelijk uitnodigen. Dit was erg gezellig......

Toen gingen we met ons busje naar de hoogste toren(carlton toren) van Afrika. Hier keken we uit op heel jo'burg. nice....
We gingen we daar voorbeden doen voor afrika, Jo burg en voor de familie Scheurwater.
Ik vond het echt heel gaaf omdat het echt profetisch is. Omdat er dingen uit werden gesproken over JOBURG.
We mochten daarna voor 2 uur shoppen. We gingen met de groep eten bij Mugg & Beans(heaven on earth)!!! Het was echt heel gezellig.
Daarna gingen we terug naar Highway.
Daarna gingen we levensverhalen/getuigenissen delen. Heel gezellig in een klein kamertje bij de kachel...

liefs Lisanne

5 opmerkingen:

  1. Hallo
    Ik had een uurtje terug gereageerd. Maar papa belde dat jij een stukje had geschreven. Dus een reacrie wat geweldig dat jullie dit mogen meemaken allemaal. Ik hoop en bid dat jullie verder nog een bijzondere tijd mogen krijgen. Leuk Lisanne wat je hebt geschreven.
    Veel liefs en een dikke kus pama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey
    lies met je grootste broer qua lengte dan (leo) ik wens je een leuke tijd maar dat komt vast wel goed en ik ga wel mee hoor naar dat eind concert ben benieuwd naar je verhalen.

    Blessings,
    and chillse in het o zo koude afrika;)

    gr bari jr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi allemaal, maar in het speciaal natuurlijk hester!!!
    het klinkt allemaal weer super gaaf wat jullie meemaken (oke, ik geef toe, heb nog niet alles gelezen, maar wat ik gelezen heb, klinkt tof!)
    geniet van jullie tijd daar, doe voorzichtig en wees lief voor iedereen die je tegenkomt!!
    xx anne, paul en de meiden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo hest.en de rest

    wat fijn dat alles zo goed gaat en dat het zo'n hechte groep is en dat jullie zoveel meemaken geniet er maar van we leven met jullie mee.We bidden ook voor jullie dat het allemaal goed mag verlopen en dat het ook resultaat mag hebben, mensen ook tot geloof mogen komen.Heel veel kracht en wijsheid toegewenst,en God's Zegen.

    Beppie en Eite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lisanne

    Hier nog even een berichtje van je pa.
    Ik neem aan dat jullie veilig en wel in Durban zijn aangekomen.
    Wat geweldig dat je dit mag meemaken en wat een geweldige God dienen wij.
    Ik zie uit naar jullie volgende berichten. Wellicht kan je ook wat foto's laten zien.
    Ik bid voor jullie dat de mensen enthousiast zullen worden voor Youth Explosion en ik denk dat God nog fantastische dingen voor jullie in petto heeft.
    Doe de groeten aan de andere leden van de groep.

    Een dikke kus van je Pa.

    BeantwoordenVerwijderen